Мазмұны:
1. Бизнес үшін клиенттермен қарым-қатынасты басқару бойынша 1С бағдарламасы жүйесінің шешімі.
2. CRM жүйесі:ERP конфигурациясындағы Сатуды басқару Қазақстан үшін 2 кәсіпорынды басқару
1. Бизнес үшін клиенттермен қарым-қатынасты басқару бойынша 1С бағдарламасы жүйесінің шешімі
Клиенттермен қарым-қатынас процесі әр кәсіпорын үшін маңызды бағыттардың бірі болып табылады.
Оларды жақсы басқару үшін компаниялар бизнес-процестерді өзгертеді, 1С жүйесінің жаңа жүйелері мен бағдарламалық өнімдерін енгізеді.
"1С: Қазақстан үшін 2 кәсіпорынды басқару" – бұл Қазақстан үшін арнайы әзірленген компанияның бизнесін автоматтандырудың әлемдік және отандық тәжірибесін қолдана отырып, көпсалалы ірі және орта кәсіпорындар менеджментінің кешенді ақпараттық бейнесін алуға арналған жаңа жүйелердің бірі. Жүйе мамандандырылған шешімдерді, соның ішінде клиенттермен қарым - қатынасты басқару мүмкіндігін-CRM қамтиды.
"1С: Қазақстан үшін 2 кәсіпорынды басқару" клиенттермен қарым-қатынас (CRM) процестерін басқару процесін іске асырды.
Жүйе мүмкіндік береді:
● сатуды басқарудың барлық кезеңдерін реттеуге,
● іске асыруды және клиентпен жұмысты бақылауды жүзеге асыруға,
● тиімділікті талдауға.
Бағдарламада жеңілдетілген режимде сатуды қолмен басқаруға болады, оның ішінде әр кезеңнің әр түрлі құрамы бар процестерді.
1С: ERP Қазақстан үшін 2-кәсіпорынды басқару статистикалық деректерді жинақтайды, сатудың сәтті аяқталу ықтималдығын есептеуге ("сату шұңқырын" алуға), проблемалық орындарды табуға, оларды талдауға мүмкіндік береді.
Сондай-ақ, бұл бағдарламалық өнімде әр кезең үшін қосалқы есеп құжатын (регламент, Нұсқаулық және т.б. құжаттар) сақтауға орналастыру мүмкіндігі қарастырылған.
2. CRM жүйесі 1С: ERP конфигурациясындағы Сатуды басқару Қазақстан үшін 2 кәсіпорынды басқару
(CRM) 1С: ERP конфигурациясындағы сатуды басқару транзакцияға дайындық кезінде жинақталған тұтынушы туралы әртүрлі ақпаратты ұйымда сақтау процесін реттеуге мүмкіндік береді. Бұл электрондық пошта, қоңырау немесе кездесу деректері, әртүрлі қосымша деректер файлдары.
Әрбір басталған мәміле жүйеде тіркеледі. Мұның бәрі менеджер үшін жұмысты ыңғайлы түрде реттеуге, сондай-ақ талдау жасауға мүмкіндік береді. Басқаша айтқанда, бағдарламалық өнім сатудың өзін ғана емес, оған дайындықты да автоматтандыруға қабілетті. Сонымен қатар, жүйеде әр тапсырыс бойынша 1С төлем кестесін орнатуға болады, бұл жалпы Компания бойынша күндер бойынша кірісті егжей-тегжейлі жоспарлауға мүмкіндік береді.
«Кодерлайн» компаниясының маманы
Екатерина Моисеева