Мазмұны:
1. 1С: бузгалтерлің есепбі жүйесінің конфигурациясында салыстыру актісі не үшін қажет?
2. 1С конфигурациясында салыстыру актісін кезең-кезеңімен қалыптастыру: кәсіпорын бухгалтериясы редакция 3.0
1. 1С: бухгалтерлік есепбі жүйесінің конфигурациясында салыстыру актісі не үшін қажет?
1С-да салыстыру актісін пайдаланып, контрагенттер арасындағы өзара есептеулерді тез рәсімдеуге және салыстыруға болады. 1С конфигурациясының мысалын қолдана отырып: кәсіпорынның бухгалтерлік есебі салыстыру актісін қалыптастыру үшін жүйемен қандай қадамдар жасау керектігін қарастырамыз.
2. 1С конфигурациясында салыстыру актісін кезең-кезеңімен қалыптастыру: кәсіпорын бухгалтериясы редакция 3.0
1-қадам
1С салыстыру актісі сатып алушы тарапынан да, сатушы тарапынан жа жасалуы мүмкін. Сондықтан сіз бизнес-процестегі рөліңізге байланысты қандай мәзір элементіне өтіді таңдайсыз.
Бұл "сатып алу" немесе "сату" мәзір элементі болуы мүмкін. Содан кейін "контрагенттермен есеп айырысу" бөлімі және "есеп айырысуды салыстыру актілері"тармағы.
2-қадам
Ашылған формада Біз "жасау"батырмасы арқылы жаңа құжат жасаймыз. Маңызды сәт-нөмір мен күн автоматты түрде орнатылады. Егер Сізге басқа сан үшін акт қажет болса, оны күннің жанында орналасқан күнтізбеден таңдаңыз.
3-Қадам
Біз құжаттың өзін толтыруға тікелей көшеміз. 1С-да салыстыру актісі қалыптасатын кезеңді көрсетеміз, содан кейін Сіздің ұйымыңыздың атауын ("ұйым" өрісі) енгіземіз және есептеулерді салыстыру қажет компанияны немесе жеке кәсіпкерді таңдаймыз ("Контрагент"өрісі).
4-Қадам
Әрі қарай, "Шарт" өрісі толтырылады, онда сіз 1С контрагентімен нақты келісімшартты таңдауыңыз керек. Есіңізде болсын, егер сіз осы өрісті толтыруды елемейтін болсаңыз, онда бағдарлама автоматты түрде осы контрагентпен барлық шарттар бойынша салыстырады.
5-Қадам
Содан кейін шартта есеп айырысу валютасы көрсетіледі. Бұл өріс орнатылған сүзгілерге байланысты әдепкі бойынша толтырылуы мүмкін.
6-Қадам
Келесі бөлімдерге өтіңіз. 1С кестелік пішін деректерін өзіңіз толтыра аласыз, бірақ деректерді автоматты түрде толтыруды пайдалану оңайырақ. Ол үшін "толтыру" батырмасын басып, жүйе ұсынған опциялардың бірін таңдау керек:
· Тек біздің компания бойынша (яғни құжатқа тек Сіздің компанияңыз туралы ақпарат кіреді – ұйым өрісінде көрсетілген);
· Біздің ұйым және контрагент бойынша (кесте екі тарап бойынша деректермен толтырылады).
Әрқашан 1С кестесінің толтырылған өрістерінде пайда болатын ақпаратты тексеріңіз, өйткені маңызды нәрсе кездейсоқ 1С есептеулерін салыстырудың соңғы актісіне түспеуі мүмкін.
Барлық контрагенттер туралы ақпарат дәл осылай толтырылады және олардың "толтыру"батырмасы бар. Қажет болса, осы бөлімдегі барлық ақпаратты реттеуге болады.
7-Қадам
"Есеп айырысу шоттары" қойындысына өтіңіз. Мұндағы ақпарат автоматты режимде жүйемен толтырылады, 1С есептеулерін салыстыру актісі үшін барлық бухгалтерлік есеп шоттарының тізімі берілген.
Шотты салыстыру үшін қажетті белгілерді қолмен белгілеуге немесе "әдепкі толтыру" батырмасында стандартты параметрлерді орнатуға болады.
Компаниялар арасындағы барлық өзара есеп айырысулар осы кестеде көрсетілген мәліметтерге негізделетінін есте сақтаңыз.
Қадам-8
Әрі қарай, "қосымша" қойындысына өтіңіз. Бұл жерде актіге қол қоятын Тараптардың өкілдерін көрсету маңызды. Сондай-ақ, оның басып шығарылған нұсқасын теңшеуге болады. Дұрыс көрсету үшін қажетті белгілерді қойыңыз немесе алып тастаңыз, соның арқасында сіз барлық шоттар бойынша бухгалтерлік құжатты қалыптастыру кезінде шарттар бойынша мәліметтерді бөле аласыз, 1С: Кәсіпорын шот-фактурасын шығарып, актінің атын оңай реттей аласыз.
9-Қадам
Құжатты сақтаңыз, оны контрагентке салыстыру үшін жіберіңіз және актіге екі тарап қол қойғаннан кейін "салыстыру келісілді" терезесінде құсбелгіні қойыңыз. Болашақта бұл құжатты өңдеу мүмкін болмайды.
1С салыстыру актісі еркін нысанда қалыптастырылады, өйткені заңда белгіленген ресми түрі жоқ. Бұл құжат ұйымдарға жылдық бухгалтерлік есепті тапсырар алдында қажет. Бірақ есептегі қателерді жедел іздеу және жою үшін ай сайын немесе тоқсан сайын 1С салыстыру актісін жасау ұсынылады.





